Forum
{{ post.commentCount }}
Didn't find anything.
Indonesia
2 : 1
Thailand
  • Game Played on 14th December, 2016
  • Kick Off at 12:12 (GMT)
  • Half Time finished with scoreline 0:1
  • Game ended after Full Time with scoreline 2:1
There are 2617 fans of Indonesia and 246 fans of Thailand on FootyRoom
You might not be able to watch this video with AdBlock enabled.
  • Indonesia
  • Goals
  • Ripora (65')
  • Yama (70')
We could not find anything for this match. Please accept our apology. If you are a producer of original content and would like to have it featured here or have a suggestion where to find some, please write to us.
Disclaimer: This content is provided and hosted by {{ ctrl.selectedMedia.provider }}. a third party server. FootyRoom helps you discover publicly available material throughout Internet and as a search engine does not host or upload this material and is not responsible for the content.
  • Thailand
  • Goals
  • Dangda (33')
  • Yellow card
  • Red card
  • Second yellow resulting in red
  • Goal
  • Goal from penalty
  • Missed penalty
  • Own goal
  • Assist
Incident icons are explained here
Other content from this match
is available here
via {{ item.provider }}
{{ homeTeamPerformancePoll.totalVotes + awayTeamPerformancePoll.totalVotes }} Votes
Indonesia vs Thailand
Team Performance
28 Comments
  • 0
[Manchester United, Indonesia]
Posts: 0 | Comments: 1
gologologologologologologologologologologologologologolo
  • 0
[United States]
Posts: 0 | Comments: 11
Love the commentator....congrats Indonesia...now, if you can just get rid of the crazy radical Muslims in your country...
  • 0
[Barcelona, Indonesia]
Posts: 0 | Comments: 591
Bogor rasa Turin
  • -4
[Arsenal Kiev, England]
Posts: 0 | Comments: 3
Keep dreaming dudes (Indonesia fans) if you thought your national team be beat Thailand in Bangkok, finally Thailand will win the title! LOL 4-0
Showing previous versions of this text.
Keep dreaming Indonesia fans if you thought your national team be beat Thailand in Bangkok, lfinally Thailand will win the title! LOL 4-0
Keep dreaming Indonesia fans if you thought your national team be beat Thailand in Bangkok, finally Thailand will win the title! LOL 4-0
  • 0
[Barcelona, Indonesia]
Posts: 0 | Comments: 591
This is our year bruh, Indonesia feels like Portugal.
  • 0
[Manchester United, Indonesia]
Posts: 0 | Comments: 132
FUUCK ARSENAL !!
  • 0
[Juventus, Indonesia]
Posts: 0 | Comments: 1
gol gol gol gol.... selanjutnya 1-2 untuk Indonesia di Thailand.
  • 0
[Manchester United, Indonesia]
Posts: 0 | Comments: 132
NGOLGOGGOGLGOLGGOGLGOGLGOGLGOGLOGOGOLOOOOO
  • +1
[Arsenal, Indonesia]
Posts: 0 | Comments: 4
thai - indonesia (4-2) , indonesia - philipine (2-2) , indonesia - singapore (2-1)
indonesia - vietnam (2-1) , vietnam - indonesia (2-2) , indonesia - thailand (2-1)
always scores 2 goals every match hahaha awesome
  • 0
[Juventus, Indonesia]
Posts: 0 | Comments: 226
The commentator just killin it hahaha
golgoglgolgoglgoglgol

Forza Indonesia !!
  • 0
[Inter, Indonesia]
Posts: 0 | Comments: 7
gooooollllllgolokgolokgolokgolokgolokgolokgolokgolokgolokgolokgolok.....nhHhHHAHAHHAHAHA
  • 0
[Persija Jakarta, Indonesia]
Posts: 0 | Comments: 1
JUARAAA !!! #Indonesia
Showing previous versions of this text.
JUARAAA !!!
  • 0
[Lazio, Indonesia]
Posts: 0 | Comments: 43
If only final is one leg.
  • -2
[Arsenal Kiev, England]
Posts: 0 | Comments: 3
Keep dreaming dude lol, finally Thailand will win the title lol
  • 0
[Tottenham Hotspur, Indonesia]
Posts: 0 | Comments: 3
wakakak.. luar biasa komentatornya.. :D
  • 0
[Inter, Italy]
Posts: 0 | Comments: 21
2 goal every match ... woooww gokil
  • +2
[Paris Saint Germain]
Posts: 10 | Comments: 2274
There's a lot of Indonesian fans in here. What's the connection to this site?
  • 0
[Juventus, Indonesia]
Posts: 0 | Comments: 8
nothing..we just love football that much hehe
  • 0
[Manchester United, Indonesia]
Posts: 0 | Comments: 4
A potato.
Showing previous versions of this text.
We usually using potato.
  • 0
[Manchester United, Russia]
Posts: 227 | Comments: 2511
@bibeck LMAO!!!
  • 0
[Indonesia]
Posts: 0 | Comments: 6
crowd was great tho. still so loud and hopeful when thailand was leading
  • +2
Posts: 0 | Comments: 271
Nice headers. The commentator sounds like a rooster or a turkey a bit. He also reminds me of the Spanish commentator.
Showing previous versions of this text.
The commentator sounds like a rooster a bit. He also reminds me of the Spanish commentator.
The commentator sounds like a rooster or a turkey a bit. He also reminds me of the Spanish commentator.
  • +3
[Manchester United, France]
Posts: 0 | Comments: 1
I can't stop laughing everytime I heard the comentator's voice . LOL
  • 0
[Liverpool, Indonesia]
Posts: 0 | Comments: 2
hahaha agree with you
  • +2
[Manchester United, Indonesia]
Posts: 0 | Comments: 4
gooooollllllgolokgolokgolokgolokgolokgolokgolokgolokgolokgolokgolok.....
  • +2
[Chelsea, Indonesia]
Posts: 0 | Comments: 1
The Best Commentator in the world.
  • +3
[Barcelona, Italy]
Posts: 0 | Comments: 2
commentators have a great spirit
Load More
. . . Speak Your Mind . . .
Please log in or sign up to comment.
  • SAY IT
Copyright 2016 FootyRoom